Analiza SEO konkurencji

Dowiedz się na jakie frazy pozycjonuje się Twoja konkurencja. Posiadanie tych informacji pomaga w dobraniu optymalnych fraz kluczowych i zaplanowaniu pozycjonowania własnego serwisu.

Znając frazy kluczowe, na jakie pozycjonuje się konkurencja i wiedząc, ile pracy włożyła w budowanie popularności strony WWW można oszacować koszty i opłacalność pozycjonowania na te same frazy własnego serwisu. Można też dobrać inne frazy, które w ostatecznym rachunku będą mniej kosztowne i pozwolą na przyciągnięcie na stronę większej ilości potencjalnych klientów.

Na czym polega Analiza SEO konkurencji.

Analizy SEO konkurencji dokonujemy wyłącznie przy wykorzystaniu legalnych metod na podstawie ogólnodostępnych informacji, które można znaleźć w internecie. Sprawdzając linki zwrotne do wybranych stron internetowych konkurencji weryfikujemy, na jakie frazy, z jakim natężeniem i z jakich źródeł strony są pozycjonowane.

Co zawiera raport Analizy SEO konkurencji.

  • listę potencjalnych fraz, na które weryfikowna strona jest pozycjonowana,
  • informację, ile stron linkuje na określone frazy kluczowe do weryfikowanej strony,
  • listę stron internetowych, na których zarejestrowano linki do sprawdzanej strony.

Koszty Analizy SEO konkurencji.

Cena za przeprowadzenie analizy SEO konkurencji zależy od ilości analizowanych stron i linków zwrotnych. Wyślij zapytanie o cenę analizy SEO konkurencji dla wybranych stron internetowych.

 

Wyślij zapytanie dotyczące oferty