Kampanie Google Adwords

Jeżeli chcesz szybko i skutecznie dotrzeć ze swoja ofertą do potencjalnych klientów, reklamy kontekstowe i linki sponsorowane Google Adwords doskonale się w tym sprawdzają.

Dzięki reklamom Google trafisz do szerokiego grona odbiorców o określonych przez Ciebie preferencjach. Narzędzia geolokalizacji umożliwiają emisję reklam dla internautów na całym świecie lub tylko dla wybranych regionów - jest to niezwykle przydatne jeżeli chcesz dotrzeć z ofertą tylko do lokalnych odbiorców, co znacząco obniża koszty reklamy i zwiększa jej efektywność.

Prowadząc kampanie Google Adwords dążymy do uzyskania jak największej ilości wejść z stronę Klienta w ramach ustalonego budżetu. W całym okresie trwania kampanii dobieramy jak najbardziej efektywne frazy i na bieżąco korygujemy wartość kosztów za kliknięcia.

Reklama kontekstowa.

Reklamy Google zaimplementowane są na milionach stron internetowych dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoją ofertą do licznej grupy potencjalnych klientów.
Zaawansowane algorytmy sprawiają, że reklamy wyświetlana są tylko na stronach związanych tematycznie z wybranymi zagadnieniami, Twoją branżą, działalnością firmy itd., czyli na stronach, na których użytkownicy to Twoi potencjalni odbiorcy.

Linki sponsorowane.

Linki sponsorowane wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google na samym początku lub z boku strony. Twoja reklama wyświetlana będzie w chwili, kiedy użytkownik wprowadzi frazę wyszukiwania uwzględnioną przy ustawieniach Twojej reklamy. Jeżeli więc potencjalny klient szuka tego co posiadasz w ofercie, ze strony wyszukiwarki może trafić właśnie na Twoją stronę WWW.

Koszty kampanii Google Adwords.

W kampaniach Google Adwords płaci się za efekt, czyli za kliknięcia w reklamę (CPC). Klient sam ustala budżet jaki chce przeznaczyć na reklamę i budżet dzienny, w ramach którego reklamy są wyświetlane dopóki dzienny budżet nie zostanie „wyklikany”. Koszt za kliknięcie zależy od branży i frazy, a ściślej ujmując od konkurencji na rynku. W zależności od tego w jakim stopniu konkurencja korzysta z reklam Google optymalna wartość CPC ulega ciągłym zmianom.

Koszty prowadzenia kampanii.

Jednorazowo na starcie pobieramy opłatę 300 zł netto za uruchomienie i konfigurację kampanii oraz ustawienie wyjściowych słów kluczowych.

Za prowadzenie kampanii pobieramy wynagrodzenie w wysokości 15% budżetu przeznaczonego na kampanie, nie mniej niż 280 zł netto miesięcznie (jeżeli np. na kampanie przeznaczysz budżet 400 zł opłata miesięczna za prowadzenie kampanii wyniesie 280 zł).

W przypadku większej ilości kampanii cena ustalana jest indywidualnie.

 

Wyślij zapytanie dotyczące oferty