Kampanie Google Adwords

Jeżeli chcesz szybko i skutecznie dotrzeć ze swoja ofertą do potencjalnych klientów, reklamy kontekstowe i linki sponsorowane Google Adwords doskonale się w tym sprawdzają.

Dzięki reklamom Google trafisz do szerokiego grona odbiorców o określonych przez Ciebie preferencjach. Narzędzia geolokalizacji umożliwiają emisję reklam dla internautów na całym świecie lub tylko dla wybranych regionów - jest to niezwykle przydatne jeżeli chcesz dotrzeć z ofertą tylko do lokalnych odbiorców, co znacząco obniża koszty reklamy i zwiększa jej efektywność.

Prowadząc kampanie Google Adwords dążymy do uzyskania jak największej ilości wartościowych wejść na stronę Klienta, w ramach ustalonego budżetu, przy jak najniższych kosztach. W całym okresie trwania kampanii dobieramy jak najbardziej efektywne frazy i na bieżąco korygujemy wartość kosztów za kliknięcia.

Reklama kontekstowa.

Reklamy Google zaimplementowane są na milionach stron internetowych dzięki czemu możesz dotrzeć ze swoją ofertą do licznej grupy potencjalnych klientów.
Zaawansowane algorytmy sprawiają, że reklamy wyświetlana są tylko na stronach związanych tematycznie z wybranymi zagadnieniami, Twoją branżą, działalnością firmy itd., czyli na stronach, na których użytkownicy to Twoi potencjalni odbiorcy.

Linki sponsorowane.

Linki sponsorowane wyświetlane są w wynikach wyszukiwania Google na samym początku lub z boku strony. Twoja reklama wyświetlana będzie w chwili, kiedy użytkownik wprowadzi frazę wyszukiwania uwzględnioną przy ustawieniach Twojej reklamy. Jeżeli więc potencjalny klient szuka tego co posiadasz w ofercie, ze strony wyszukiwarki może trafić właśnie na Twoją stronę WWW.

Koszty kampanii Google Adwords.

W kampaniach Google Adwords płaci się za efekt, czyli za kliknięcia w reklamę (CPC). Klient sam ustala budżet jaki chce przeznaczyć na reklamę i budżet dzienny, w ramach którego reklamy są wyświetlane dopóki dzienny budżet nie zostanie „wyklikany”. Koszt za kliknięcie zależy od branży i frazy, a ściślej ujmując od konkurencji na rynku. W zależności od tego w jakim stopniu konkurencja korzysta z reklam Google optymalna wartość CPC ulega ciągłym zmianom.

Koszty prowadzenia kampanii.

Cena za prowadzenie kampanii Google Adwords zależy od złożoności kampanii (tekstowa, graficzna, nastawiona na sieć wyszukiwania albo na sieci partnerskie) oraz przeznaczonego budżetu. Często też prowadzenie kampanii nie ogranicza się tylko do przygotowania, uruchomiwnia i monitorowania efektów reklam, ale także do przygotowania strony internetoej klienta na przyjęcie odwiedzin potencjalnych klientów.

 

Wyślij zapytanie dotyczące oferty