Marketing szeptany

Marketing szeptany w odróżnieniu od standardowej reklamy trafia bezpośrednio do osób zainteresowanych określoną firmą, marką produktem lub usługą. Kierowany jest do potencjalnych klientów poszukujących w Internecie konkretnych informacji, opinii i uwag.

Umiejętne poprowadzenie marketingu szeptanego powinno zainteresować potencjalnego klienta ofertą lub pomóc mu nabrać przekonania, co do słuszności jego wyboru. Stosując marketing szeptany należy uważać aby nie przerodził się on w reklamę ani nie był postrzegany jako spam na forach lub w mediach społecznościowych.

Jak prowadzimy marketing szeptany.

Aby dotrzeć z marketingiem szeptanym do potencjalnych klientów na bieżąco monitorujemy fora i media społecznościowe starając się wychwycić dyskusje i wpisy dotyczące firmy Klienta oraz tematy związane z jego branżą.

  • Działamy na forach, blogach i w socialmedia (Facebook, Twitter, itp.).
  • Nie dodajemy wpisów na siłę; zamieszczamy je na forach związanych tematycznie z określonym zagadnieniem, tam gdzie użytkownicy szukają konkretnych informacji.
  • Dodajemy nienachalne i neutralne wpisy budujące pozytywny wizerunek naszego Klienta w sieci.
  • W przypadku zapytań dotyczących firmy, opinii na jej temat czy negatywnych wpisów, jesteśmy w stanie zareagować odpowiednim komentarzem, własną opinią lub uwagą.
  • Tam gdzie użytkownicy poszukują określonych produktów lub usług przedstawiamy w nienachalny sposób możliwe z naszego punktu widzenia opcje - oczywiście związane z ofertą naszego Klienta.
  • Na własnych kontach społecznościowych publikujemy wpisy z ofertą Klienta, polecając od czasu do czasu jakiś produkt lub wyrażając zadowolenie z jakości usług firmy.
  • Rozpoczynamy na forach nowe wątki i prowokujemy dyskusje, w ramach których możemy później "wyszeptać" kilka słów dotyczących firmy lub oferty naszego Klienta.
  • Zapewniamy anonimowość wszystkim naszym Klientom.

Co zyskujesz dzięki marketingowi szeptanemu.

Marketing szeptany w odróżnieniu od innych form marketingu i reklamy trafia bezpośrednio do klientów zainteresowanych konkretnym tematem.

  • Podnosimy świadomość Twojej marki w sieci, czyli uświadamiamy potencjalnych klientów o istnieniu twojej firmy.
  • Kreujemy pozytywny wizerunek Twojej firmy i marki w Internecie.
  • Docieramy z Twoją ofertą do użytkowników już zainteresowanych konkretną ofertą.
  • Na bieżąco reagujemy na ewentualne negatywne wpisy znalezione w sieci, dodane przez niezadowolonego klienta lub nieuczciwą konkurencję.

Cena za prowadzenia marketingu szeptanego.

Cena za prowadzenie marketingu szeptanego zależy od oczekiwanej aktywności na forach i w mediach społecznościowych; ustalana jest indywidualnie z Klientem. Minimalna kwota za usługę to 600 zł netto.

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, skontaktuj się z nami.

 

Wyślij zapytanie dotyczące oferty